Wednesday, January 28, 2009

Selamat Ulang Tahun Saya...

Hehe...macam lagu baru Imran Ajmain plak! Yela, nak share kat sini yg 25hb Januari lepas adalah ulang tahun...kelahiran (bukan perkahwinan mahupun pertunangan) saya. Yg ke...itu kira sendiri ye!

Mmg happening! Kira sama meriah macam raya cina esoknya tu. Yg takde cuma upacara bakar mercun je! Ahaks! Walaupun usia makin bertambah namun ke'excited'an dalam meraikan ulang tahun ni tak pernah luntur. (kira macam tak sedar diri jugakla ni!)

Apa yang saya inginkan untuk tahun ni adalah hidup yg lebih sejahtera. Mungkin org akan kata typical birthday wish tapi peduli hape kn. Birthday saya, saya punya wish saya punya suka la! Tapi sungguh, saya mmg nak tahun ni yg life saya akan more settle. Bila sebut settle in mesti sume org ingat in term of relationship je kn? Yg tu pun ye...tapi yg tu saya letak dalam no.8 tak pun 9. Kira macam let it happen by itself... No rushing.

Yg penting saya dapat manage life saya dengan lebih terancang. Terutama dari segi kewangan. Selain tu saya pun nak upgrade saya punye inner strenght. Ala...macam pati prun innershine tuela...tapi yg ni kita kena buat sendiri takde jual kat farmasi. Yela, in order utk saya meneruskan perjuangan sebagai pelaksana undang-undang ni (sesuai ke kata gitu?), saya rasa saya kena tau lebih mendalam lagi ttg apa yg saya buat ni.

Tapi, easier said than done. Mmg arini saya berkobar2 smp rasa nak terbakar dengan semangat ni tapi bila saya nak implement apa yg saya ckp ni mesti payah punya. So, apa yg penting...KERJASAMA! (baca ikut nada kartun wonderpets tu!) Bukan kerjasama dengan org lain tapi kerjasama antara rohani dan jasmani. Kalo antara rohana dan jasman confirm tak jadi!!

Nak letak gambar celebrate kat Menara KL aritu but tak bawak plak arini. Maybe next post nnt saya letak ye. Kpd yg membaca blog saya ni, sudi2kanlah doakan kejayaan saya. Insyaallah, semoga bila saya berjaya nanti saya dapat share kejayaan saya tu dgn sume org...AMIN!!

^ Kek cheese kek coklat, saya lagi suka kek cheese!!!

1 comment:

hierro said...

Semoga keadilan undang-undang tertegak di bumi nusantara ...

masih teringat kata2 Prof Dr. Hamka,

"Rosaknya rakyat kerna rosaknya para pemerintah, rosaknya pemerintah kerna rosaknya para ulama... "

Conclusion : As long u r grow older, ur's road of life also become broad widely ... :)