Wednesday, April 1, 2009

Baru...sangat baru!

Pertama:

~Of course, posting saya yg baru yg dah lama saya tak posting. Bukan saja, tapi mmg masa tak mengizinkan saya menulis di sini. Saya hanya menulis di dalam penyata tuntutan, penyata pembelaan, afidavit keterangan, penggulungan hujah, notis permohonan....bla....bla...bla...

Kedua:

~Saya telah menukar telefon baru yang saya dah lama idam2kn. Penjenamaan biar saya pendamkan kerana tidak mahu dianggap menunjuk2. Walaubagaimanapun, bilionan terima kasih kepada pihak penaja. Someone yg tau semua yg saya perlu. Semuanya... (pergh! ayat baik punya! hehe...)

Ketiga:

~Majikan saya telah pun memberikan saya sebuah pengketik baru sebagai penghargaan dan juga alat bantu bekerja dalam mengusahakan website beliau. Terharu dan terkaku semasa menerima sebab dah lama berangan tak sangka jadik kenyataan...(yela, kata org kalo takde rezeki berangan cmn pun tak dapat kn?)

Kesimpulan:

~Amat bersyukur dgn semua rezeki yang Allah s.w.t berikan. Bila fikirkan balik betapa mudahnya saya mendapat perkara2 di atas sedangkan ada org lain yg terpaksa bersusah payah untuk mendapatkannya. Ni pun i take it as a reminder for me utk sentiasa ingat dan bersyukur pada Dia...

^ Burung merpati dua sejoli, Alhamdulillah nikmat diberi

2 comments:

Anazam said...

Ooo ... lembut lidah dari gigi nampaknyer...

iez_ariena said...

hehe...pr kena jaga. nnt x masyuk;)